Cuti!!!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam Satu Dunia!
Annyeonghaseyo??!
ngeee~~

Hari ini saya sangat gembira kerana telah berbaik dengan kawan rapat saya atau bahasa yang sopannya dpggil 'LESBO' hahahahaa..
tak delah...
kami memang rapat macam adik beradik, and rasa macam bad pulak kalau gaduh2 ni..
x ada faedah sebenarnya kalo gadoh2 ni.. hasutan syaitan..
ish3..

Syukur Alhamdulillah dia pun da baik dengan saya... saya berasa tenang, nyaman, selesa dan gembira teramat sangat.. haha

hmmm, cuti ni pergi mana iya??
well, actually x sempat lah nak bercuti, nak buat homework yang diberi seperti cuti sebulan tu,
and then nak buat persediaan PMR lagi, susah kan? yelah maybe orang pandai cakap 'it's not hard, just do the best' sebab diorang ade IQ yang tinggi sedangkan saya? mgkin 45% jer kot, lagi 55% tu untuk k-pop stuff only.. heeheee~

pasal kem? saya sebenarnya teringin nak pergi, tetapi memandangkan kepenatan yang saya alami, (haha) dan terlalu banyak kerja yang perlu dilakuakn oleh saya, maka saya tidak pergi..
urgh, ruginya.. tx dapat lah jumpa kedua2 abg handsome saya.. hehehe.. siapa abg hensem? haha,, secret, mana boleh bagitau. shhhuuuuutt!!

and then, tadi masa AM, piah bad mood sangat2. nak tau sebab apa? sebab adalah sorang manusia yang tak berhati perut ni (ckap org gemok, tak sedar diri dia lagi gemok :p) memanggil saya dan kawan saya 'BOHSIA'? ada ke patut?

yerlah, at least saya tak tutup aurat, tapi tak lah macam dia, harap jer solat (mana tau ada ponteng ke) and alim lah sangat, tapi kalau hati busuk cam bangkai buat apa? nak hina2 orang segala.. setahu saya, saya tak ada lah menghina nya di laman web FACEBOOK. oh,, maybe masa saya letak status saya tentang kutukan, dia terasa kot, yerlah mana tahu kan kutukan itu untuk orang lain, bukan untuknya. kenapa nak PERASAN sangat?
dia cakap saya bohsia and pendek and gemok?
ada saya makin hamun dia kembali di laman web FACEBOOK?
tiada kan.. kenapa dengan dia and orang kesayangannya tu? tak boleh tengok orang senang ke?
mereka nak mereka berdua jer happy? and kami?? sengsara? begitu..
tak payah lah nak buat macam serita CINDERELLA.

apa salah kami sampai mereka menghina kami?
ada masalah midlife crisis ke mereka tu?
hmm, maybe agaknya, tension kot...

sudahlah, malas lah nak layan diorang lagi, suka hati diorang lah nak jadi apa nanti..
insyaallah saya akan doakan mereka bahagia SELAMANYA dan bukakan hati mereka..
AMIN..

oklah. maaf ya kerana cerita saya panjang berjela-jela..
saya minta diri dulu..
SELAMAT BERCUTI!!

Asslamualaikum............
ANNYEONG!!

Comments

Popular Posts