helloimys !

Asslammualaikum, salam sejahtera dan salam satu dunia...
ANNYEONGHASEYO??!

harini haziqah sungguh gembira yang teramat kerana abang kacak nya yang ke-4 telah masuk ke dalam mimpinya.

ha??
siapakah abang kacak ke-4 yang bertuah itu?
baiklah, saya akan bagi petunjuk dahulu..

dia seorang yang berwajah tampan, dan paling penting sekali, dia teramat COMEL tahap gaban.
oh god! tiada siapa akan melawan kecomelannya dan kekacakkannya.. keke

then, dia ini sungguh 'HYPERACTIVE' dan kuat perasan.
haha. sungguh memalukan.

dia sebenarnya gula hati saya ke 2, tapi kalau dikategorikan sebagai abang kacak, telah mendapat tempat yang ke-4.
tetapi, jika dikategorikan sebagai abang comel, mungkin akan mendapat tempat yang pertama..
kekeke

ok,ok,ok..
saya tahu anda tidak sabar untuk mengetahui abang kacak ke-4 saya itukan?

well, tidak semudah itu, abang kacak ke-4 itu juga ada kaitan dengan tajuk..
iyaaa,, HELLOIMYS!

orang asing: ha?? YS? ini ke orgnye?


haa?? bukan!!!
itu YOUNG SAENG!
AIIIGOOO!!

helloimys? tidakkan anda membukan twitter, tidakkah anda mengfollow helloimys, tidakkah anda mengenali BEAST??

urgh, fine saya akan mengpost gamba abang kacak ke-4 saya!
tunggu sebentar ya...

..........loading..........

yes!! inilah abang kacak ke-4 saya!
kacak kan dia? lagi-lagi kalau dia memakai kaca mata hitam milik abang kacak ke-3 saya.
terlalu kacak pun.. kenapa? nak gambar dia lagi. yang mengancam? sebentar sebentar.. sabar sabar..

..........loading..........

ha? bagaimana? sungguh mengancam kan??
hahahahaha.
tetapi tidak lupa juga.
dia COMEL!
nak gamba dia comel. sebentar ya..

..........loading..........




comel kan? kan saya dah kata..
kekeee
sebenarnya ada banyak lagi gambar dia ni, but tak larat lah nak upload banyak banyak.

oh ya!! saya terlupa!
sebenarnya tujuan saya ni nak ceritakan mimpi saya kepada anda, bukan memperkenalkan abang kacak ke-4 ni.. aiiggoo!!

ok2, mari saya cerita..
begini ceritanya..
saya mimpi, YANG YO SEOB telah bersekolah di sekolah saya, sama kelas dengan saya, dan pada masa itu, saya ingin berbisik dengannya, saya menyuruhnya mendekatinya, then, saya pun lalu mencium pipinya. rasa seperti dalam mimpi, aik? memang dalam mimpi pun.. aiigoo!
then, dia terkaku, lalu senyum seperti biasa. tiba2 dia menghilang, saya cari dia sepuas hati, then, saya terasa seorang telah datang ke saya lalu peluk saya dari belakang, rupa-rupanya, YANG YO SEOB. oh god! lajunya degupan jantung saya.. then, selepas backhug itu, dia terus mencium pipi saya pula... OH! MY JOKER! kalau boleh nak meletup jantung saya ini..
saya terkaku seketika dan kemudian act seperti biasa..
selepas itu, kemana saya pergi, YANG YO SEOB mesti ikut,sambil memimpin saya, memegang tangan saya dengat erat! hahhhhhhhhhh... selsesa rasanya berada disisinya..
tiba2, pengetua pulak datang kejar kami kerana telah berdating di dalam kawasan sekolah.. AIIIGOOO!! sungguh malang nasib kami.. tiba2 kami terjatuh kedalam satu lubang, sejurus kemudian, saya terbangun! oh god! huh.. kelakar sungguh mimpi itu, dikejar oleh pengetua?
astargfirullah al azim...

oklah, penat menaip..
suka tak dengar cerita saya?
kalau suka, jangan lupa ziarah belog saya hari-hari XD
dan tidak lupa juga mengFOLLOW saya.
hehe

bye!!
Assalammualaikum......
ANNYEONG!!


Comments

Popular Posts