huhh, dugaan tuhan..

assalamualaikum, salam sejahtera da salam satu dunia..
kali ini saya ingin menceritakan tentang dugaan tuhan yg telah saya alami skrang nie...

seriously saye memang TAK FAHAM SITUASI SEBENAR...
sya mmg btol2 tak fham.... awk tros tak tegor saya,, awk mmglah bengang, tapi saye pon bengang jugak, panggil awk, teriak2 awk x nak toleh.. dlma KES ni, saya mmg x nak salahkan sesape pon melainkan diri saye..

IYA, saya tahu awk da mintak maaf, ade saye ckap ' AQ TAKKAN MAAFKAN KAU SMPAI BILA2?' ade ke? takde kan.. saye ckap 'hmmm.. ok' tu jer... mksudnya saye terima lah maaf awk tuh.... x kan awk x knal saye kot, dah 3 tahun kte berkwan...

IYA,, maybe saya salah,, bukan maybe,, mmg btol pon saya salah sebab saye tak ckap dekat awk 'OK SAYA MAAFKAN AWAK, ESOK KITA JUMPA YA' maaf tapii saye blom bersedia untuk NGOMONG SAMA awk di depan awk sndri,, ikut gerak hati saya,, mase AM tu mmg saye nak tegor awk,, tapi mmndangkan mood awk yg x brape nak suka, saye pon berpaling tadah... awk, saye kecik hati tau awk, ok maybe awk lebih KECIK HATI dri saya... smlam sya try nak senyum dkat mimie tau,, tapi bile dye tgok mke saye, dye tros tgok awk,, saye bru jer nak mulakan senyuman.... hina sgt ker saye ni.. x kan awk mrah n bengang kat KAWAN BAIK saye tu smpai x nak tegur saye... then, bile saye tak tegur awk, ape awk buat? awk pun tak tegur saye...

cube awk ingt kembali,,, awk ade mslah,, awk begaduh dgan kwan2 kte,, awk x puas ati ngan sesape,,, and hal2 yg lain, awk cter kat saya kan,, bile awk ade msalah, mesti saye nak tnyekan? mesti saye nak jadi MINAHKEPOH utk menenangkan hati awk,, menceriakan awk semula dgan korean stuff.... tapi........................... skrang???? awk kte pun nak jugak sesekali org jaga kite baik2 mcm kte jaga awk.... kte sedih awk sbb x de org buat cmtu... kte pon x brani nak kongsi mslah peribadi kte melainkan awk... kte tak boleh hidup tanpa awk..

awk,, walaupun saya ketawa, senyum,,, tapi disebaliknya awk tak tahu,, saye merintih dlm hati awk... perasaan kecewa saye blom hilang lagi awk.... kte sedih awkk.. kte rase mcm kte takde kwan skrang ni tau.. walaupun ade KAWAN BAIK kita, tapi kita tetap percaya dekat awk sorang jer.. kte akan lakukan ape saje utk tdak kecewakan awk,, stiap kali awk bad mood,, kte msti tnya kan ape puncaya.. psal kte ke?? ade kan?? hhhmmmmmmmmm.....

awk kalo awk tak puas hati dekat saye,, and ape yg saye dah bagi dekat awk tu kurang... awk ckaplah kat saye,, saye akan cube sedaya upaya untuk meperbaiki dan mendapatkannya demi awk.....

Saya mmg betol3 MINTA MAAF lagi skali atas semua kesilapan kita dari awl kte kenal awk smpai lah sekrang ni,, kte tau kte tak PERFECT... awk segala sikap and hati awk kte da tau awk, kalo awk mmg susah nak maafkan saye,, tape.. saye terima... saya redha walaupun awkx nak maafkan saye smpai akhirat kelak... tapi saya takkan menyesal kepada awk,, sebb awk lah hrapan saye untuk terus berjuang,, sbb semua sweet momments kte tulah...

lagi saye saya britau,, maafkan saye sb tak tegur awk tadi,, saye fkir awk masih mrah dekat saye,, and saye taknak tetibe awk tengking saya.... kerana saya pernah terkena sekali dgan awk mase form1? igt tak?? tak igt? tapelah....

I'M REALLY REALLY SORRY!!!!!!!!!!!


Comments

Popular Posts