KENAPE DENGAN KAU SEH XD

kenapa! kenapa! what's wrong with you!
awk tau tak awk dah berubah, saye mmg dah tak kenal awk lagi dah!
mane awk yang dulu!
awk, saye harap sangat dapat tangok awk yang dulu!
saya rindu awk yang dulu!
saya rindu macam nak makan!
awk tau tak saya merana!
nak belajar pun susah sebab fikirkan awak!
awak, kalau ye pun janganla berubah!
kalau transform jadik macam ben10 tu takpelah!
awak!!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, saye geram plusplus marah kat awak gilergiler!
tapii, kadangkadang rasa macam bengang pulak, kadangkadang rasa macam takde perasaan, kadangkadang eshhhhh entahlah!
awak! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, bagi saye 100 alasan kenapa awak berubah!
alasan yang MUNASABAH!
mungkin awk akan cakap saye PENTINGKAN DIRI SENDIRI but please!
ini untuk kebaikan diri awak juga!
essshhhh, sudahsudahlah.
saya taknak dengar lagi kata-kata manis yang terkeluar dari mulut awak tuh.
saya nak cakap, GO TO (4 jari) lah you!

*to the person who ruined my life!

awwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaakk!
awak, saye mintak maaf sangatsangat sbb tak balas chat awk, saye bukannya busy, tapiii chat saye tak boleh send text kat awakk! saye bukannya taknak chat ngan awk, untuk pengetahuan awakk, da lama saya tunggu kehadiran awaakk, saya teringgiiiiin sangat nak chat dengan awaakk! saye bukak chat pun sebab nak tengok awakk on9 ke tak, lagipun, saya mana ade peluang untuk cakap dengan awakkk kat sekolah, saye jumpa awakk jer, sikitsikit awak nak jeling saya, mane taknya! jelingan awak tulah yang mematahkan hati saya, dan menaikkan api kemarahan saya kepada awak! tapiii walauapapun saya tetap tunggu awak, saya akan bersabar! demi awak!! sayaaa nak berhubung dengan awak semula, maksud saye, saye nak kita berkawan semula! KAWAN ye, bukan lebih daripada tu... awakk, saye tunggu tau, dekat bus stop ziqaaland! make sure awk datang eh, jangan lamalama tau, saya tunggu awak! saye tunggu ni. saye tunggggggguuuuuu!

* to the person that i've been waiting for!

awakkkk!!! awak nak tahu tak, sejak kemunculan awak, harihari saya nak sebut name awak!
saya tak tahu kenape, but mungkin sebab saye dah angau kot. awakkk! saya sukeee awkk!
saye sukeeee sangat2 kat awk, saye pun tak tau kenape! but, mgkin tak nakla sampai couple2 nih! saye tak tahu lah mcm mane saye boleh sukee kat awk, maybe sbb muka awak ade sedikit seiras-iras JUNHYUNG? or sebab awk seorang yang penyabar? or pape jelah.
saye sukeeee awkk, but awk bukan orang islam, macam mane saya nak bergaul or lebih rapat dengan awakk? rase cam tak selesa pulakk! da lah bile cakap dengan awk, rasa macam cakap dengan JUNHYUNG yang sebenar! awakk, saye da tak tahu nak cakap ape lagi wakk! soo, tujelah.. erm,, ...

*to the person that i've met before

maaf yer semua! saya terlalu jiwang plusplus angau harini! melayan perasaan yang dikatakan SAYANG!
(pfft, sayanglah sangat!)
erm, saye rase kali ni je kot kuarkan perkatan2 yang menjengkelkan tuh..
oklah! byebye sume! ANNYEONG!

Comments

Popular Posts